Do Berlína na konference aneb i tak vypadá práce markeťáka

Online prostředí se vyvíjí a dobrý markeťák s ním musí držet krok. A tak naši online marketingoví specialisté Honza a Tomáš vyrazili na E-commerce Berlin Expo, aby načerpali inspiraci a dozvěděli se novinky v oboru.

Účast na konferencích je součástí práce marketingových specialistů

Návštěvy oborových konferencí a školení jsou nejen zpestřením, ale především důležitou součástí náplně práce online marketingových specialistů.
Je důležité, aby se neustále vzdělávali, a tak Honza s Tomášem vyrazili do Berlína.
„Člověk si vyslechne úspěchy i neúspěchy ostatních, případové studie nebo řešení různých marketingových hádanek,“ říká o konferenci online marketingový specialista Honza.
Na konferenci E-commerce Berlin Expo se každoročně sjedou tisíce online marketingových specialistů, aby se dozvěděli novinky z oboru, a především si poslechli konkrétní řešení a případové studie svých kolegů z jiných zemí. Nejvíce kluky zaujala případová studie PWA – ultimate gamechanger for mobile commerce. Leifheit case study od experta Michała Szklarski.

Na přednášce společnost e-point představila zbrusu nový produkt - výkladní skříň - která byla vyvinuta pomocí nejnovějších a nejmodernějších technologií. Vychází z osvědčených postupů Google, takže poskytuje zážitek podobný mobilní aplikaci, má nejrychlejší možné načítání stránky a nabízí bohaté a pohlcující zážitky pro zákazníky, šité na míru specifickým potřebám maloobchodníka i koncového uživatele.

Pravidelně jezdíme i na další veletrhy a konference

Není to ale rozhodně jediná oborová akce, kam se naši online markerťáci podívají. Pravidelně navštěvují Barcamp nebo Marketing Festival či Czech online Expo. Na konferenci Czech Online Expo se s námi můžete potkat i na stánku nebo si poslechnout naši přednášku!
„Na podobné konference jezdíme asi jednou za kvartál. V práci máme super vztahy, a tak každá cesta mimo kanceláře zaručuje kromě vzdělání a čerpání nových nápadů i zábavu,“ dodává Honza.
arrow icon