Na oXyShopech podnikají stovky e-shoperů. Denně řeší, jak svůj e-shop a své zboží dostat do povědomí těch správných zákazníků. Přidej se k nám! Budeš e-shoperům pomáhat hledat cesty, jak zvýšit obrat a podpořit jejich značku.
Na čem budeš pracovat?
- Budeš spravovat search i display kampaně v systémech Google Ads, Sklik.
- V případě potřeby se ale nebojíš dalších rozhraní, ať už je to Heureka, Zboží, Mergado, Glami, nebo třeba GTM.
- Budeš vyhodnocovat výkonnost a dopad nejen tebou nastavených kampaní, ale v rámci celé návštěvnosti e-shopu.












Co na pozici potřebuješ?
- Určitě budeš potřebovat zkušenosti s vytvářením a správou kampaní v systémech Google Ads a Sklik – alespoň 1 rok.
- Umíš nastavit produktové kampaně, remarketing, pracovat s Merchants centrem a zajistit si podklady pro tvorbu kampaní (vyhledávací dotazy, konkurence).
- Chuť věci řešit, chuť komunikovat.
- Mít týmového ducha. Vždy ochotně pomoci a podpořit svého kolegu, kdykoliv tě o to požádá. Nenechávat si vědomosti ani problémy pro sebe, společně toho dokážeme nesrovnatelně víc.
- Chuť učit se a pracovat na sobě!!! Je důležité, aby ses během této práce výrazně posunul/a a vyrostl/a do skutečného odborníka.
- Výhodou jsou jakékoliv marketingové certifikáty, zkušenost s většími rozpočty, anglický jazyk.
Co u nás získáš?
- Velkou příležitost stát se odborníkem na online marketing. Tato pozice je pro tebe jen startovní. Díky ní budeš mít možnost vypracovat se mnohem výš.
- Práci ve skvělém týmu se skvělými lidmi, kteří mají za sebou skutečné výsledky.
- Motivující spolupráci kolegů napříč profesemi – analytici, obchodníci, vývojáři back-endu i front-endu.
- Vstřícné prostředí české společnosti, procesy i postupy vytváříme společně tak, aby dávaly smysl.
- Možnost účastnit se mnoha školení a zdokonalovat se v oborech, které tě baví.
Jak budeš pracovat?
- Při tvorbě kampaní a dalších pracích se zaměříš na maximální efektivitu. Veškerý čas, který na práci máš, musíš využít podle svých nejlepších zkušeností. Tvým výstupem bude kvalitní práce odvedená včas.
- Svou práci budeš pravidelně reportovat klientům. Ale neboj se! Budeš kolem sebe mít zkušené kolegy, kteří ti vždycky se vším pomůžou.
- Svým přístupem budeš aktivně rozvíjet kampaně, přicházet s novými nápady a možnostmi, jak marketing klientů posunout zase o něco dále.
- Pokud budeš chtít, můžeš postupem času školit klienty, nebo i jiné agentury.
- Odborné znalosti můžeš sdílet také na školeních, které v oXy pořádáme pro provozovatele oXyShopu i zainteresovanou veřejnost.
Zaujala tě naše nabídka?
Pošli nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na e-mail kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.
PS: Tvé osobní údaje jsou u nás v bezpečí a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.
Hledáš jinou příležitost?
Podívej se na našeho průvodce specializacemi. Najdeš více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.