Jste nadšenec do obsahového marketingu? Umíte připravit atraktivní komunikační příspěvky pro různé marketingové kanály a doručit je cílové skupině? Dokážete pomocí komunikace podpořit brand, získat nové leady a ovlivnit interní komunikaci? Pojďte se zapojit do našeho marketingového týmu na pozici Content Specialist. Využijte své zkušenosti a dobré nápady.
Na čem budete pracovat?
- Budete připravovat Content strategii, nacházet témata pro komunikaci, doporučovat vhodný obsah i komunikační formu a koordinovat či realizovat zveřejnění. Chceme, abyste se opřel/a i do PR komunikace.
- Budete sledovat, co se děje v e-commerce i co se děje ve firmě. Pomůžete kolegům identifikovat témata pro komunikaci.
- Budete připravovat sdělení, která jednoduše a účinně osloví naše zákazníky, popřípadě budete přípravu delegovat a koordinovat. Forma a způsob komunikace sdělení bude ve vašich rukách.
- Na základě zpětné vazby budete vyhodnocovat úspěšnost a upravovat svá budoucí sdělení i strategie pro přípravu Contentu.
- Budete sledovat Content konkurence i v příbuzných oblastech, budete hledat inspiraci, monitorovat trendy a informovat kolegy o nových možnostech.
- Budete se podílet na rozvoji kreativního konceptu značky skrze všechny kanály a zkoušet nové možnosti.
- Jsme malý tým a očekáváme, že se občas zapojíte i do produkční a organizační operativy při pořádání webinářů, meetupů, výstav, veletrhů a dalších online či offline akcí.
Jaké kanály budete využívat?
- Firemní web společnosti, blog, HR blog;
- newslettery, obchodní sdělení, manuály, bulletiny;
- marketingové materiály a vnitrofiremní podklady;
- webináře, školení, podcasty;
- tiskové zprávy, PR texty a případové studie;
- příspěvky na sociální sítě.
Jaké nástroje a technologie se vám budou hodit?
- Redakční systém pro správu webu,
- e-mailová platforma Ecomail pro zasílání newsletterů,
- JIRA, Confluence pro interní komunikaci,
- sociální sítě Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram a YouTube,
- kancelářský balík MS Office 365,
- Canva na jednoduché grafické návrhy.
Jak si vás představujeme?
- Máte alespoň 2 roky praxe v tvorbě Contentu.
- Máte zkušenosti v oblasti software, e-commerce, online business nebo digitální marketing - technologie vás baví.
- Umíte vytvořit poutavé sdělení napsané gramaticky a stylisticky správně.
- Dokážete pracovat se zdroji v anglickém jazyce.
- Jste samostatný/á, odpovědný/á a aktivní specialista, ale také týmový hráč.
- Máte organizační a komunikační schopnosti, dokážete věci dotáhnout.
- Umíte věci organizovat, postupovat podle priorit, flexibilně a efektivně využívat čas.
- Nevadí vám občas pomoci s běžnou marketingovou operativou či přípravou akcí.
- Hodit se může ŘP.
Zaujala vás naše nabídka?
Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn na email kariera__at__oxyshop.cz. Budeme se těšit na osobní setkání.
PS: Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí, a pokud se společně nedomluvíme jinak, budeme je používat pouze po dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici.
Hledáte jinou příležitost?
Podívejte se na našeho průvodce specializacemi. Najdete více informací o zacílení jednotlivých pozic i tipy jednotlivých specialistů, jak začít, jak se rozvíjet, na co se zaměřit.